نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

هديه خداوند

عزيز مامان

1391/9/12 16:12
نویسنده : مريم
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم ، ديدی مامان خدا چقدر دوستمون داره چه خطری از كنارمون رد شد شايد هم بخاطر شما من هم جون سالم بدر بردم. مامانی بايد از خدا تشكر كنيم البته من صدقه كنار گذاشتم، خيالت راحت قربونت برم، خوب ديدي نی‌نی خاله جان هم كه امروز 6 هفته ميشه ، خاله آبنبات يا دنيا جون هم برامون يادداشت گذاشته بود اما نميدونم مامان چرا نشد جوابشونو بدم، ناراحت

عزيز دلم ساعت 4:17 عصر و ساعت كاريمون داره تمام ميشه، ممنون از اينكه امروز هم منو همراهی كردی و ببخش از اينكه من اذيتت كردم كه 7 ساعت روی صندلی نشستم و تو مچاله بودی مهربون من چه جوری تلافی كنم برات مادرم. ماچ

 

راستی امروز تولد من ولی در سال قمری ، شمسی 27 آذر و ميلادی 18 دسامبر مامانی كی بمن تبريك ميگی بغل فدات شم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
12 آذر 91 16:49
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر
کد عکس 0026
در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد
http://ninimod.niniweblog.com
تا پنج شنبه مهلت داره




مامان مهربون سلام،چطوري بايد راي داد من رفتم وبلاگ رو ديدم اما جاي راي رو نتونستم پيدا كنم

خاله ی آبنبات
21 آذر 91 22:10
تولدتون مبارک
هنوزم دیر نشده می تونید جواب بدید


مرسی خاله جان