نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

هديه خداوند

سلام دخترم ، صبحت بخير

1391/8/1 13:42
نویسنده : مريم
261 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جان من تصميم گرفتم صبحها يك ساعت ديرتر بيام سركار اون هم فقط بخاطر شما. آخه توی اينترنت خوندم كه مامان‌هايی كه بيشتر از 25 ساعت در هفته كار می‌كنند، نی‌نی‌های ريزتری نسبت به بقيه دارند. پس شما هم بايد توپولی بشی. قربونت برم. ديروز مادرجون گفت كه امروز بعد از سركار برم خونشون آخه خيلي وقته كه اونجا نرفتيم ميخواستم امروز برات ست حوله بخرم كه انشاءا... فردا . عزيز دلم دلم ميخواست بهترين لوازم برات بگيرم اما آنقدر اين روزها گراني بيداد می‌كند كه نگو و نپرس ولي من هر جه در توان داشته باشم برات كم كاری نمی‌كنم كه . مثلا طلا گرمي 137،000 تومان است و سكه كامل طرح جديد ۱،۳۹۰،۰۰۰ نيم سكه ۶۸۵،۰۰۰ تومان و ربع سكه ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان و دلار آزاد 3،600 تومان است، عزيز دلم اين‌ها رو نوشتم كه بدونی اوضاع بيرون چه خبر است و از الان در جريان امور اقتصادی باشی و گرنه تو اگر همين الان جونمم بگيری با اینكه من هنوز نديدمت حرفی ندارم . مامان جونم راستی امروز قرار نتيجه امتحان ذوب آهن عمو مهدی رو بگن بيا دعا كنيم كه هر چه خير است براشون اتفاق بيفته ، انشاءا.. .  

عاشقت مادرت.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)